Nuo šiol atliekame ir DPF filtrų valymo-plovimo paslaugą. Plovimas aliekamas specialaus stendo pagalba kuris purkšdamas cheminės sudėties skyčius pašalina iš DPF filtro susikaupusius suodžius ir pelenus.

DPF (angl. Diesel Particulate Filter) filtrai pradeda užsikimšti ties 150-180 tūkstančių kilometrų riba, bet pilnai užsiteršti gali ir ganėtinai vėliau. Užsikimšęs suodžių filtras pirmiausia gadiną turbiną ir didina kuro sanaudas, jeigu laiku nepašalinsite šios problemos galite visiškai sugadinti turbokompresorių ir/ar netgi patį variklį.

Kad ir kaip teisingai eksploatuosite savo automobilį DPF filtro užsikišimo neišvengsite, nes vykstant regeneracijoms iš filtro išdeginami suodžiai, o pelenai lieka ir jie per tam tikrą laiką užpildo visą filtrą.

Galimi trys sprendimo būdai:

  1. DPF filtrą pakeisti nauju orginaliu suodžiu filtru. Labai brangus pasirinkimas, nes naujų orginalių suodžių filtrų kainos svyruoja apytiksliai nuo 2000 iki 5000 eurų. O ne orginalių DPF filtrų nerekomenduojame, nes praktikoje esame susidūrę su tokiais filtrai kurie net neleidžia praeiti jokioms dujoms ir slopiną pačią turbiną.
  2. DPF filtrą pašalinti ir perprogramuoti variklio valdymo bloką. Tai turbūt, kol kas populiariausias būdas, bet jeigu nors kiek rūpinatės gamta, tai nepriimtinas sprendimas. Bet tai tik dalis blogybės, nes po tokių automobilių „patobulinimų“ dažnai kyla aibė kitų problemų, tokių kaip balti ar juodi dūmai, padidėjęs garsas išmetimo sistemoje, neaiškių gedimo klaidų atsiradimas sistemoje ar netgi avarinis važiavimo režimas be jokių gedimo klaidų. Nes šiais laikais tokių „liaudies meistrų“, kurie programavimo įranga nusiperka internetu ir net nežinodami ką daro programuoja variklio valdymo blokus, apstu, žinoma yra ir tvarkingai suprogramuotu automobilių kurie važiuoja be šalutinių problemų, tačiau nesudegę suodžiai patenka į aplinką ir mes jais kvėpuojame.
  3. DPF filtrą išvalyti specialios plovyklos pagalba. Šis būdas priimtiniausias visapusiškai, nes DPF filtro valymas atliekamas nepakenkiant nei išmetimo sistemai, nei variklio valdymo blokui ir svarbiausia, kad tai ganėtinai pigi paslauga lyginant su ankščiau paminėtais sprendimais. Po suodžių filtro plovimo procedūros variklio valdymo bloko parametrai nunulinami ir variklis pradeda veikti kaip su nauju DPF filtru, apytiksliai 150-180 tukstančių kilometrų.

DPF filtrų valymas 

DPF plovimas, valymas Klaipėda